101122

Godmorgon!
Klockan ringde halv sju imorse för någon gång mellan kl 7-18 idag kommer det några och ska miljöanpassa toaletten här hos C. Sjukt segt att behöva gå upp så tidigt när de kanske kommer på eftermiddagen.

Svullnaden på ögat har inte lagt sig direkt men lite bättre ser det ut. På kvällen ser det bäst ut men sen på morgonen kan jag knappt titta igen. Ställde iaf in min handledning idag som jag skulle haft klockan 10 och får ta det om en vecka istället. Känns lite stressande nu med uppsatsen då jag inte fått något gjort på några dagar men på onsdag ska stygnen bort och då kan jag börja intervjua sen. Ser inte så trevligt ut att komma dit med stygn vid ögonbrynet liksom.

Jag hoppas på att de som ska fixa toaletten kommer efter lunch för då tänkte jag gå över till Camilla och sen vara där hela eftermiddagen om jag får, hehe. Gosa lite med Leia och så :)

Är så fruktansvärt shoppingsugen också men måste hålla hårt i pengarna nu innan jul. Jag köpte iaf ett nytt linne som jag sedan hade på mig på festen i lördags, ja för vi gick på den tillslut. Var skoj att komma iväg även om det kändes lite pinsamt till en början. Vi drog iaf därifrån vid halv 1 och kom dit vid åtta-tiden så det blev ett tag iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0