Vårdcentral och beställning från H&M

Lördagkväll och på tv:n visas det hockey...som vanligt känns det som. Men snäll som jag är så lät jag C titta på det så kunde jag läsa blogginlägg och sånt :) Ikväll gjorde vi köttfärssås med tagliathelle (stavning?) och till efterrätt ska det snart bli glass.

Händer egentligen inte så mycket då vi tar det ganska lugnt med C´s sår. Besök på vårdcentralen har det blivit typ varje dag iaf för att lägga om såret och jag själv har även gjort det en gång och det blir nu igen ikväll då grejen som ligger i såret har åkt ut. Förra gången tejpade jag bara men nu ska jag leka riktig sjuksyrra med pincett, akvasel osv. Hoppas att det går bra!

Tänkte visa er min senaste beställning från H&M. Har köpt mitt andra plagg till Camillas bebis. I påsk fick hon tre små vita strumpor i påskägget och nu har jag beställt en tröja som ni kan se nedan.

Vit blus 149:-

Blått linne 149:-

Sötaste barbapappatröjan till lilla Leia 39.90:-

Blus från The garden collection som jag beställde för flera veckor sen, 99:-

Kommentarer
Postat av: mmautildah

Hej hur är det ?:)

2010-05-18 @ 16:37:53
URL: http://mmautildah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0