Mini-semester med älsklingen

Hej! Måndag idag men jag är ledig. Skickade in arbetet till läraren idag så det känns skönt att slippa det nu. Nu får jag bara hoppas på att bli godkänd också.
Imorgon är det en slappdag men ska även packa och fixa lite saker för imorgon åker jag och älsklingen upp till mitt landställe i Dalarna. Vi är bara borta fram till fredag men det blir nog lagom. Skönt att ladda batterierna lite innan jobbet som sätter igång om en vecka. Blir dessutom den enda semestern tillsammans fram till augusti då vi jobbar lite i omgångar.

Vi ska iaf bara mysa, grilla, gå promenader och ha det riktigt bra där uppe. Vi hoppas självklart på sol men något bad blir det nog inte. Lite kallt än tror jag nog...
Jag får se hur det blir med uppdateringen där uppe. C tar med sin dator med mobilt bredband men vi vet inte hur mottagningen är där uppe men annars finns ju alltid mobilblogg om jag vill dela med mig av något,haha.

Ha det nu så bra så hörs vi!

Kommentarer
Postat av: Vickan

Åh va mysigt! Hoppas ni får det toppen! Puss

2010-05-31 @ 16:56:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0