Det regnar här i stockholm idag

Men lite regn behövs ju det också...då njuter man lite extra när solen tittar fram igen. Tycker ni inte det?
Idag är det söndag men jag är "ledig" fram till fredag då jag har min sista lektion för denna kurs. Känns konstigt att vi inte har fler lektioner men ett arbete ska skrivas och jag har inte kommit långt alls. Mitt mål är att vara klar denna vecka. *Håller tummarna för mig själv*

Ska försöka få lite gjort idag med plugget men annars får det nog bli en lugn dag med lite shopping i Farsta C kanske om jag får med mig C dit. Har ju ett presentkort där som jag fick av syrran i födelsedagspresent. Dumt bara att jag sitter hemma hos C med bara leggings och kjol här när det är 14 grader ute...

Kommentarer
Postat av: Sanna

Hej !

Allt bra med dig ?



Sugen på att få en helt valfri gratisprodukt ifrån Chique.se ? Vad vill du ha ? Bestäm bara vad du vill ha och skriv det här:

http://moonzanna.se/2010/may/supertavling-med-chique.html#comment

så är du med i utlottningen där du kan vinna just det du önskat



Lycka till!

Kram Sanna

2010-05-27 @ 23:39:02
URL: http://moonzanna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0