Work work work

Godmorgon! Nu börjar arbetsveckan för mig. Är dock ledig än så länge på fredag men vi får se om det blir jobb då med. Idag blir det iaf jobb på fritids hela dagen då sportlovet i Stockholm har börjat. Vet ni vad det står på mitt schema för skolan? Läsvecka! haha vägra låta oss ha lov...

Ska alldeles strax åka men ville bara säga hej. Dagens humör är väl sådär men jag hoppas på att söta små barn kan ändra på det. Snöar gör det igen, suck...

Ha en fin dag!

Update 18.42: Nu har jag precis ätit middag. Fick jobba en halvtimme extra idag. De skulle ha apt på jobbet och som vanligt finns det föräldrar som glömmer bort att skola och förskola stänger 16.00. Det sista barnet gick klockan 17!
Ska hoppa in i duschen en snabbis nu och sedan åka till C. Skönt att få närmare till jobbet imorgon :)
Familjen annorlunda och något annat kul på tv blir det nog också. Den här veckan har ju kanal 5 10 stycken premiärer på tv-program. Bland annat mina favoriter Grey`s Anatomy och Desperate Housewifes som slutade så spännande förra säsongen. Bra vecka helt enkelt,haha :)

puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0