uselt humör

Dessa humörsvängningar...vaknade upp på världens sämsta humör. Igår när jag gick och la mig kände jag huvudvärken komma och när jag vaknade var den kvar...usch blä och fy är vad jag har känt idag. Min studiegrupp piggade dock upp mig och det blev en del skratt också. Men direkt när jag kom hem nu så känner jag mig låg igen.
Har ju "den där veckan" nu och det känns som att jag blir känsligare då...p-pillrena gör väl sitt då också.

Aja nog med mitt usla humör. Hur mår ni idag? Gjort något kul?
(Vore skoj om ni som läser denna blogg ville svara, pigga upp mig med en rolig historia or something)

Nu ska jag försöka ta tag i mig själv och bli en gladare människa, laga middag om ett tag och sedan se om pojken min vill ses ikväll...

puss!

Kommentarer
Postat av: a n n a

jag har tenta imorn, ska jobba efteråt och på lördag börja tentaplugga till tentan som är nästa vecka. halvkul alltså. fast jag är ju på ganska bra humör ändå, hur fan det nu går till?



puss!

2010-03-18 @ 17:59:13
Postat av: Anonym

Längtar efter dig gumman!!

2010-03-20 @ 17:41:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0