Total lycka

Jag och mitt favoritgodis


Idag på rasten i skolan gick jag och Emma och köpte godis på Vivo. De hade extrapris för 39.90 kg så då slog vi till. Och hur glad blir jag inte när jag ser mina favoritgodisar som aldrig finns annars..total lycka! haha


Nu har jag precis kommit hem från Camilla. Vi och Jossi (hennes pojkvän) köpte hem pizza och satt sedan och pratade och kollade på tv. Let´s dance finalen var och är nu även på tv:n hemma hos mig. Har ju sett ganska många avsnitt och då måste man även se vem som vinner. Jag hejar nog på Matthias!

Ska kika igenom blogginlägg som kommit in idag...kanske blir någon till uppdatering men blir det inte så vet ni att jag sover ;)

 


Kommentarer
Postat av: a n n a

jag längtar tills nästa helg då vi ses!! Me miss you :)

puss

2010-03-27 @ 10:42:49
Postat av: Elin

Jag längtar jag med :)

Har du några fina kläder till mig kanske? hahaha

puss!

2010-03-27 @ 12:33:54
URL: http://elinmix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0