Stackars lilla mig

Fy tusan vilken lång dag detta har varit. Hade skola mellan 9-16 och det känns segt i vanliga fall men desto värre kändes det idag. Vaknade nämligen halv tre inatt av att näsan bara rann. Mellan halv tre och halv sju vaknade jag minst en gång i halvtimmen för att jag var tvungen att snyta mig.
Förkylningen är alltså ett faktum och denna gång har den slagit till ordentligt. Känner ingen smak eller lukt what so ever. Vi "eldade" i klassrummet med lite grejer och alla andra sa att det luktade så starkt medan jag inte kände någonting. Och vi ska inte prata om hur tråkigt det är att äta mat när man inte känner några smaker.

Stod ut med skolan men har sjukanmält mig från jobbet imorgon. Känner inte att jag har orken i kroppen att jobba.
Ikväll stannar jag hemma och får sakna min älskling. Så nu har jag klagat färdigt!

Kommentarer
Postat av: Lina

Usch ja stackare! Jag var också rejält förkyld för några veckor sen. Det var nog första gången (som jag minns) att jag verkligen inte smakade Någonting alls!

Hoppas verkligen att det blir bättre snabbare än snabbt!

Krya på dig-kram.

2010-03-29 @ 21:16:55
URL: http://linasandberg.blogg.se/
Postat av: New York Catcher

Låt rutinerna överge dig och lev. Detta slavsamhälle är inget någon förtjänar.

2010-03-29 @ 21:21:30
URL: http://newyorkcatcher.blogg.se/
Postat av: Jennie

heej :)

hur är det idag?

söt blogg!

kram

2010-03-30 @ 10:36:19
URL: http://jennsiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0