Kaninhår, spinning och mys

Onsdag och solen skiner...lovely! Blev ledig idag, trodde jag skulle ha basgruppsdag men inte fått något mail om det som jag annars alltid får. Skumt men då kan han inte skylla på mig. Inte alltid vi är på samma plats så jag visste inte vart vi skulle vara om det nu var idag.

Ska iväg och träna om en stund, spinning medel blir det idag klockan 12 för min del. Känns bra att träna men känner inte att jag har fått motivationen att spira än, måste jobba på den. Älsklingen har precis skrivit sin tenta så ikväll kanske vi har tid för lite mys istället för plugg :) yey!

Har precis städat kaninens bur då den var full av hår, kiss och bajs, trevligt va? Största minuset med att våren och sommaren är på väg är det satans kaninhåret som flyger runt i vardagsrummet..usch. Jag som inte har växt upp med pälsdjur hatar djurhår. Tur att han är söt iaf ;)


Snart kan han få ut och hoppa i gräset igen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0