Hemlighetsfull

Hallå, det var inte igår! Som vanligt har det att göra med min internetuppkoppling som ni inte fungerat på två dagar. Nu är jag iaf tillbaka. Var i skolan mellan 10-11.30 idag och på måndag när vi skulle ha lektion får man tydligen välja själv om man vill komma...hmm undra hur jag ska göra? ;)

Var och köpte ett värme-spray jag brukar använda när jag plattar håret. Kan dock inte säga om det fungerar sådär jättebra för det klart att det slits på håret iaf med plattång men som min frisör sa så kan det inte skada iaf.

Om en vecka har jag planerat att vara färdig med vårt sista arbete i den här kursen. Det ska egentligen lämnas in senast på måndagen den 22:a mars men det skulle vara skönt med en ledig helg mellan kurserna så jag har som sagt som mål att bli klar innnan. Då jag inte har kunnat sitta och läsa bloggar och annat dessa två dagar och inte fått något jobb så har jag faktiskt hunnit en bit. Känns otroligt skönt. Imorgon jobbar jag igen men jag ska sätta mig en stund nu och sen skriva ett till inlägg till bloggen om vad jag ska få göra för kul ikväll...men det får ni veta om någon timme eller så :)

 

kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0