Avslappnande bad


Dagens middag: Klyftpotatis, kycklingfilé och tzatsiki

Nam namn var det vill jag lova. Gjorde tzatsiki igen idag då jag hade massa yoghurt kvar. Dumt att få slänga mer än halva burken sen liksom.
Känner mig stressad inombords och tänkte därför ta ett bad för att slappna av lite och då även läsa min bok, Mias systrar, som jag verkligen kan rekommendera. Jag har läst alla böcker av Maria Eriksson som även skrev boken Gömda med Liza Marklund. Har ni inte läst dessa så gör det!

(Gömda, Asyl, Mias hemlighet, Mias dotter Emma och Mias systrar är de böcker som gjorts i "serien" om jag inte glömt någon?)

Kommentarer
Postat av: mikkaelo

Satans vad hungrig jag blev när jag såg den där bilden =P



Super skoj att du är med! :D

2010-03-23 @ 17:10:56
URL: http://mikkaelo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0