Vattnas i munnen

Hej på er alla! Gud så varma dagar vi har nu. Idag var det mest kvavt på förmiddagen men nu på eftermiddagen kom solen och gassade igen. Cyklade till jobbet imorse och kände mig helt blöt efteråt...nice! Kom hem för ett tag sedan och åt då upp sista vattenmelonen som jag hade hemma. (Inte hela ovanför, snodde en gammal bild från bloggen.)


Fick sluta 1 och 1/2 timme tidigare idag då vi har så lite barn, gjorde lite ändringar i schemat och så. Är hemma för tillfället men ska sedan åka till C med massa tvätt. Hade tvättid på onsdag men den kan jag inte använda då jag ska träffa Ella :) Resten av veckan är jag också uppbokad så då blir det ju bra att jag kan tvätta hos C ikväll istället. Tar väl bara det som jag verkligen vill ha rent nu på en gång.

Nu är jag inne på sista jobbveckan. Tänk vad fort 5 veckor snart har gått. Ledig tre och jobbar sedan v.31 också men sen äntligen får jag och C vara lediga tillsammans igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0