That makes a girl happy

Igårkväll när jag satt hemma hos C och väntade på att han skulle komma hem kikade jag ytterligare en gång in på H&M och beställde hem lite fler saker därifrån. Häromveckan beställde jag ju dessa tröjor och jag gillade speciellt den randiga men den silvriga fick också stanna.
Nu har jag beställt hem dessa saker förutom skorna. Jag vill nog ha dem men ska kika om de finns i butik istället så kan jag pröva vilken storlek som blir bäst.

Jag tar ofta svarta kläder då jag tänker att det passar till allt men denna gång fick det bli en dimrosa tröja med knappar längst ut på ärmarna, den på bilden för 99:- och sedan även ett linne i puder. Nu hoppas jag på att jag blir nöjd med allt då jag verkligen behöver förnya min garderob lite.

Ska fixa ihop ett inlägg med bilder från helgen så det kommer om ett tag!

Bye bye så länge


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0