Katt och kanin

I brist på bilder på C´s dator så får ni denna underbart fina bild från Nacka när jag och C var där och grillade med hans pappa + tjej ;)

 


Hur är läget då? Själv är det bra men börjar bli lite smått uttråkad nu. Snart kommer dock älskling hem och då ska jag laga middag + baka äppelpaj som en äkta "hemmafru" gör ;)

Idag har jag bara uträttat massa ärenden och sedan städat hemma i min lägenhet. Behövdes kan jag säga. Är mest hos C och nu har ju dessutom Lucas (kaninen) flyttat hit så då är jag knappt i min egen lägenhet. C ska vara kaninvakt när jag åker till landet nästa vecka och då bilen var hemma i måndags så körde vi över honom redan då, så slipper jag ta en taxi sen. Katten hans är dock livrädd för Lucas så just nu ligger hon under badkaret och håller mest till där och i hallen. Hon vågade sig dock fram och lukta på buren när Lucas var instängd i köket.

Ska ta och kolla lite bloggar nu men blir det regn och molnigt imorgon så kommer det nog några inlägg då också.
Ha det bäst!

 

 


Kommentarer
Postat av: Steffenelizabeth

love the web site lots of luck love to see more poems

2012-06-15 @ 08:25:25
URL: http://steffenelizabeth.blog24h.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0