Höstshopping

H&M har kommit ut med lite höstnyheter och jag var inte sen med att beställa hem två tröjor. Gäller att ligga i när det gäller H&M för där går kläderna åt som smör.

Dessa två tröjor blev det. Hoppas på att de sitter bra nu...

Idag är det måndag och ytterligare en vecka ledigt. Imorgon åker jag upp till Dalarna till mamma och pappa och på torsdag åker vi till Lillsand för den årliga släktträffen. Ska bli jättemysigt att komma upp dit. Hoppas på sol så att man kan värma sig i den efter ett dopp i havet. Annars har vi ju bastun också. Sedan hoppas jag på att båten som gick sönder i vintras/våras under ett oväder blir lagad i tid så att vi kan åka ut till någon ö och bada som vi brukar. Härliga sommar!

Under tiden får Lucas bo hemma hos C som tar hand om honom så bra. Innan bussresan upp till Dalarna imorgon ska jag klippa mig idag klockan ett och sedan ta en shoppingtur med min höggravida kompis Camilla. Efter det ska jag hem och laga middag till C och sedan mysa hela kvällen lång.

Uppdateringen lär inte bli den bästa...kommer inte ha tillgång till internet och mobilblogga brukar jag glömma bort så ha en mysig vecka så hörs vi när jag kommer hem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0