Vecka 4

Tycker ni som jag att det är skönt när det fortfarande är ljust när klockan är fyra? I like it a lot!
Måndagen bjöd på en bra föreläsning i skolan och sedan en trevlig lunch med Asal och Jessica efter det. Var hur länge sen som helst som vi sågs så det var skoj att höra vad som har hänt.

Åkte till praktiken gjorde jag också. Skulle bara dit för att berätta att jag ska ha praktik v. 6-8 där. Mötte då en mamma till ett av barnen som tyckte att det skulle bli kul när jag kommer igen. Då blir man glad =)

Nu ikväll ska jag göra som de andra kvällarna och åka hem till C (som pluggar inför tenta) och jag kommer dit lagom i tid till Familjen Annorlunda. Inte hans favoritprogram direkt men han låter mig se det iaf!

Imorgon får vi se vad som händer, har ingen skola men hoppas väl lite på jobb även om det såklart skulle vara ganska skönt att ha en ledig dag men det inbringar ju tyvärr inga pengar :( haha.



Här är iaf det jag köpte häromdagen i Farsta C. Bara bra-ha-saker men det kostar det med kan jag säga och då hade jag ändå presentkort och lite rabatt.

Kan jag förresten äta varma mackor någon gång utan att bränna mig på tomaten? Tydligen inte...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0