Uppe i varv

Jag med mitt älskade chaité

Känner mig på hugget och då menar jag plugget. Blev ju t.o.m ett rim där också :) haha. Dagen kändes lång och det är alltid mycket och lite smått kaos i början av en kurs men jag tror nog att det blir bra till slut. Ser till och med fram emot föreläsningen imorgon. Var så länge sen jag hade en "riktig" föreläsning. Kommer säkert ångra mig att jag skrev detta imorgon men så får det väl bli då.
Hamnade även idag i samma klass som Ella som jag gick med i ett år förut vilket var skoj. Roligt att ha någon man känner. Madeleine som går i min basgrupp hamnade också i samma klass.

Kom hem vid fem och då satte jag mig direkt och läste en massa som vi ska ha läst till föreläsningen imorgon så det börjar ju bra iaf. Brukar känna mig lite lat med det där med kurslitteraturen men nu ska jag banne mig bli duktig på det (åtminstone nu i början, kan vara bra att inte sätta målet för högt,haha).

Landade i soffan klockan åtta inför Familjen Annorlunda och nu sitter jag och dricker chaité. Försöker bli trött men känner mig lite uppe varv. Får lägga mig i sängen och läsa istället kanske.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0