Snökaos


Me yesterday. Kofta och jeans Gina Tricot, Tröja Only och favoritmössan H&M.

Ni får en bild från outfiten igår för idag har jag inte brytt mig om att ta någon. Snöat in mig lite på det här men det är som sagt kul att se sen om några månader vad man hade på sig. För att prata om snöat så kan man ju verkligen säga att det gör det nu. Snöstormen som de sa skulle komma igår är alltså här nu och jag kan bara njuta av att jag sitter inne :).

Nu tänkte jag ta tag i lite plugg innan jag blir för seg för det men det kanske blir något mer inlägg sen. Den som lever får se! Puss på er

Kommentarer
Postat av: Therese

Det snöar och blåser något hemskt här med...^^

2010-01-27 @ 15:36:24
URL: http://thereseofsweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0