Nyår 09/10 -bildbomb

Haha ja som ni kanske har märkt så kom aldrig nyårsbilderna upp i förrgår, lite pga mig och lite blogg.se som bestämde sig för att inte fungera just när jag skulle lägga in dem. Här kommer iaf några från kvällen:

Nyårsdukningen

Min snygging

Alla vid bordet

Michelle och Richard

Tjejerna verkar ha roligt vid bordet

Enda kortet på mig som C tog

"Stekarn" (Fredrik) och hans Otilia

Värdinnan Madde under spelet "Med andra ord"

Ute för att fira in det nya året

Skumpan och glasen redo

Gott nytt år! Den enda raketen jag lyckades fota innan den försvann.


Kommentarer
Postat av: LYDIA

Är du möjligen ute efter en ny, vårinspirerad bloggdesign? Lucky you, för jag lottar ut en sån hos mig! Klicka på bildlänken till höger om headern så kommer du direkt till tävlingsinlägget :)



/Lydia

2010-01-05 @ 13:19:56
URL: http://lydiajosefine.blogg.se/
Postat av: emma

Vilka härliga nyårsbilder :) Måste nog langa upp mina snart också :P



Idre var väldigt skönt, hade nog dock varit roligare om man kunde åka skidor/bräda ;) haha.

2010-01-06 @ 14:17:26
URL: http://litenemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0