Inredning

Nu har jag kommit en bit på pluggandet men har precis ätit lite lunch och tänkte bara skriva ett inlägg innan jag fortsätter. För ett tag sedan var jag på Ikea med Tina och Vickan och tittade då på en sängstomme som jag sett innan.
Det stod på lappen att den endast fanns i 160x200 men nu för någon dag sedan såg jag på internet att den visst finns i 180x200. Tycker att den är snygg och stilren och med sängbordet till skulle det bli så fint i mitt sovrum.

Ska även sätta upp fler tavlor med svart ram och svartvita bilder och kan bara tänka mig hur snyggt det skulle vara till dessa möbler. Ge mig pengar nu :)!



Båda möblerna är från serien malm och kostar 1795:- respektive 499:-/ st. Åh, vill ha nu!
Aja, drömma får man.
Nu: åter till pluggandet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0