Söndag utan söndagsångest


Allt från H&M =)

Så var det söndag och en ny vecka startar imorgon. Känns dock bra inför det och jag får faktiskt inte söndagsångest idag,hehe. Hoppas på jobb någon dag och sen på tisdag firar jag och älskling 1 år med varandra. Har träffats längre men den 26 januari 2009 blev vi officiellt tillsammans (iaf enligt mig) =).
Det kan dock inte firas just på dagen då C har tenta dagen efter men det blir förhoppningsvis en middag ute på onsdag istället.

Idag var jag hemma hos Love en stund med Camilla. Inte träffats på länge så vi catchade upp och snackade en massa. Kvällen bjuder på fotbollsmatch hemma hos, men jag kanske istället bänkar mig i sängen med hans dator och kollar på play-tv istället.

Har ni haft en bra helg då?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0