Working out

Äntligen funkar internet, strulat hela eftermiddagen och kvällen. Gissa vad jag har gjort idag då? Tränat! Vilken skräll va? Herregud, det var på tiden. Köpte ett träningskort på Friskis & Svettis igår och idag var jag och tränade på deras anläggning vid Ringen.

Träningskort och tidning. Tur att ni inte ser kortet på mig så bra för det var inte det finaste jag har sett ;)

Känns skönt att ha kommit igång lite även om jag hittills bara tränat en gång. Hoppas hoppas hoppas (!) på att jag kan hålla upp det här med träningen denna gång. Har inte så jättebra motivation när jag är själv men mamma har också träningskort där så hon kanske kan dra med mig ibland också.

Kommentarer
Postat av: a n n a

way to go sista´!



Ps. jag satt o lekte lite med en ny header, har laddat upp en som du kan se bland dina bilder. Kanske inget o ha iofs, men ifall du ville kolla ;)

2010-02-09 @ 22:04:45
Postat av: Elin

Jo men den var fin, sätt in den så länge :)

2010-02-09 @ 22:44:10
URL: http://elinmix.blogg.se/
Postat av: Prebenjuni

Excellent site!

2011-03-02 @ 18:36:59
URL: http://prebenjuni.blogetty.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0