Trött på att vara still


Har suttit i soffan i över två timmar nu tror jag. Läst massa blogginlägg på bloglovin. Tror jag hade 158 stycken olästa,haha. Börjar dock bli lite trött på den här soffan nu. Den och sängen har varit mitt hem i snart tre dagar. Ska bli skönt att komma tillbaka till praktiken imorgon igen, benen har redan börjat strejka med att sitta still men vädret ute känns inte så kul att gå en promenad i heller så jag skyller på att jag måste vila upp mig ordentligt efter sjukdagarna ;)

Tror iaf att min sötnos ska få besök idag om han vill. Tänk vad fort man kan sakna en människa! Min gullis har blivit en businessman på prakitken nu med eget kontor. Skönt att ha någon som kan försörja mig sen ;) haha

Ska försöka ta tag i lite plugg nu iaf. Hoppas ni har en trevlig tisdag!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0