Tror att jag ångrar mig

Hemma efter en sväng nu. Åkte som sagt till Farsta och där fick jag inte lika mycket gjort som jag hade tänkt då jag totalt glömde bort att köpa träningskort men jag fixar det imorgon istället kanske.
Såg däremot en fin skjorta på H&M som jag även provade men inte köpte och nu känner jag mig mer och mer ångerfull över det beslutet, för visst är den ganska fin?

(Jag har endast knäppt två knappar på bilden men det ser ut som mer.)

Inte riktigt min stil att gå runt i skjortor men jag tänkte att jag ville ändra på det. Dock så blev jag lite osäker men ångrar det nu egentligen. Kanske åker dit imorgon igen och ser om den finns kvar.
Skriv gärna vad ni tycker och var ärliga tack :)

Kommentarer
Postat av: a n n a

Jag gillar den syrran! den klär dig o du kan ju t.o.m jobba i den, syns ju inga fläckar på en sådan! Snygg till ett par shorts i sommar också, i like!

2010-02-07 @ 16:57:52
Postat av: a n n a

ps. nu ska headern vara där igen ;)

puss

2010-02-07 @ 17:01:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0