Oro, sorg och kärlek


(Bild från filmen Fish tank)

Vart hemma en liten stund sen och måste bara skriva att ni borde se denna film. Fish tank var enligt mig väldigt bra. Hemsk, orolig, sorglig, spännande, kärlek och så även lite skratt kan jag summera den till. Handlar om en tjej som har haft/har en väldigt taskig uppväxt med en alkoholiserad mamma vilket bidrar till många oroligheter.

Se den!

Känner mig helt slut idag så jag tror att jag snart ska lägga mig i sängen och läsa lite istället. Kurslitteratur är det som står på schemat isåfall då jag inte har någon annan bok för tillfället. Måste kika in på adlibris lite innan läggdags och beställa hem någon kanske. Godnatt på er!

Kommentarer
Postat av: Camilla E Lindström, En mammas dagbok ♥

Tack för filmtipset!



Ha en bra torsdag!

Mvh Camilla

♥ ♥ ♥ ♥ ♥

2010-02-11 @ 10:31:07
URL: http://emring.blogspot.com
Postat av: Abdullahiqra

Like the site--sorry about the problems with the guestbook though.

2011-02-15 @ 08:14:05
URL: http://abdullahiqra.blogstie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0