Nytt från Ikea

Här är det som jag köpte på Ikea igår. Mest bra-ha-saker men det kostar det med. Allt gick iaf på 413:- så det är ju helt okej.

Blomvas för t.ex. rosor, batterier och blomma (krukan är köpt sedan innan).
Blomman var dock för liten eller för stor för mina krukor men det får gå bra sådär istället.

Underlakan vitt för dubbelsäng och en fleecepläd i brunt till soffan (syns ju knappt på bilden ser jag nu)
Alltid roligt att åka till Ikea och alltid hittar man nånting :)

Angående mina sysslor idag (se något inlägg nedan) så blev en del inte gjort men det tar jag en annan dag. Städat garderoben har jag iaf gjort nu alldeles nyss och det blev en full kasse med kläder som ska slängas eller ges till klädinsamling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0