Mysig middag och massa glas vin

Efter en mysig kväll med tjejerna med god mat och lite eller ganska mycket vin kom även lite andra människor över en stund och sedan även älsklingen min. Roligt att du Tina äntligen fick träffa honom, helt sjukt att vi inte "kunnat" styra upp det innan igår. Nästa gång får vi köra en längre stund. Kanske köra på det där med middag och bowling? Tycker jag skulle vara roligt.

Hursomhelst så åkte sedan Tina och Vickan + sällskap men då var inte kvällen över än på länge. Jag och C satt uppe i flera timmar och pratade och drack några glas vin till (!) som då såklart gör att man är lite trött (bakis) idag som min pappa brukar säga. Usch usch, men trevligt var det ju iaf. Nu ska jag gå och pussa på en trött kille i min säng så att han kommer upp någon gång.

Ha en trevlig lördag!

Kommentarer
Postat av: Wysteriia

Svar: naaaah men tack så söt du är <3 hihi :)

2010-02-13 @ 19:03:08
URL: http://Wysteriiasblogg.se
Postat av: Vickan

Tack för en urmysig kväll gumman! Får bli snart igen! Puss

2010-02-15 @ 10:25:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0