Morgans

Igår var jag och Tina på bio, Har du hört ryktet om Morgans? Trodde väl egentligen ingenting om filmen men vi båda tyckte att den var bra efteråt. Lite (!) spänning, humor och kärlek, kan väl inte bli bättre? hehe

(Bild från filmen)

Innan bion gick vi och åt på Pizza Hut. Ville inte sitta i food-courten då det var så stimmigt där. Vi hade nämligen massor att prata om och då vill man vara ifred. God mat och mycket snack blev det iaf. Efter det gick vi och handlade smågodis och lite dricka. Fick då lägga godiset i världens sötaste "skål". Som en popcorn bytta typ.

Visst är den söt godisbunken?

Fanns såklart påsar också och visst är det smidigare med det men denna prasslar ju absolut ingenting iaf ;)
Nu ska jag bege mig mot Farsta C för lite shopping (om jag hittar något) och sedan blir det nog en fika hos mamma och pappa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0