Make a list

Har absolut inget att skriva om idag så det får bli en lista istället:


Jag har insett att min senaste kyss.. var från min pojkvän ;)
Jag lyssnar på... Try sleeping with a broken heart (Alicia Keys)
Du mår bäst när du... är omringad av nära och kära
Den bästa krogen heter... går inte ut så ofta längre men Tiffanys på söder är ett trevligt ställe
Jag pratar... mycket om barn med alla runtomkring mig just nu.
Jag älskar/tycker om... När min pojkvän lägger sin arm runt mig när jag sover

 

Min bästa vän(ner) är... Camilla
Kärlek är... När man inte kan sluta tänka på någon och när man saknar personen redan när man lämnat denne. Kärlek är även fina ord från främmande människor och såklart familjen

Jag kommer alltid att vara...
Jag är hemligt förälskad i... Min kärlek är inte hemlig
Sist jag grät var...Förra veckan tror jag, skönt att släppa ut det ibland.

Min mobiltelefon är... Sony Ericsson W890i
När jag vaknar på morgonen... sätter jag aldrig väckarklockan på snooze då det bara gör mig ännu tröttare.
Innan jag går och lägger mig... Ringer jag alltid och säger god natt eller pussar killen min godnatt

 

Just nu tänker jag på...Att det ska bli väldigt skönt med fredag imorgon

Bebisar är... otroligt söta och charmiga om än krävande.
Homosexuella är... härliga, speciellt  killar tycker jag.
Ikväll ska jag... titta på Made in Sweden och sedan gå och lägga mig.
I morgon kommer jag... leka med barnen på praktiken och sedan avnjuta en middag med goda vänner
Jag vill verkligen... att alla i min närhet ska må bra hela tiden. Alla förtjänar verkligen ett gott liv!


Kommentarer
Postat av: Vickan

Längtar till imorrn gumman! Va mysigt det ska bli! Puss

2010-02-11 @ 20:55:11
URL: http://watchusnow.blogg.se/
Postat av: a n n a

en fråga bara...har funderat på det ett tag. Vad betyder "J" som du har satt efter två meningar?! Har sett det förut men förstår det inte. internetspråk!?

trodde jag var hajj på de liksom... :)

2010-02-11 @ 21:56:03
Postat av: Elin

haha ja jag undrade också vad du menade och hade ingen aning att det stor J efter två meningar. Måste ha kommit dit av misstag... wierd

2010-02-11 @ 22:25:44
URL: http://elinmix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0