Godmorgon på er!

Nu är vi inne i februari..känns skönt för då närmar sig våren :) Klev upp för en stund sedan och sitter nu och äter frukost, ser dock på klockan att jag får snabba mig lite då jag ska åka till skoan om tjugofem minuter. Idag har vi föreläsning mellan 10-12 och sedan blir det grupparbete för hela slanten. Jag hoppas på att vi är effektiva och kan bli klara idag så vi slipper sitta imorgon också...vore ju grymt skönt.

Har inte så mycket att säga men kan uppdatera lite mer roligt när jag kommer hem igen. Ses och hörs då!

Kommentarer
Postat av: Wysteriia

Svar: Jag förstår inte heller hur man tänker när man gör som han gjorde? Puckad taxichaffis!

2010-02-02 @ 16:59:55
URL: http://Wysteriiasblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0