Godmorgon 25 februari

Sitter och kollar Sverige-Slovakien hemma hos C, han har dock åkt till sin praktik redan. Ställningen är 2-3 nu och det är mer än spännande just nu faktiskt,haha. Jag brukar väl inte vara sådär jätteintresserad av hocket annars men när Sverige spelar är det spännande, sen är det ju OS också.

Nu är det bara två dagar kvar på praktiken och idag ska jag försöka leda lite aktiviteter som jag sedan ska skriva om i mitt arbete. Det går ut på att få alla barn delaktiga i det vi ska göra. Inte helt lätt alla gånger kan jag säga.
Vi får se hur det går!

Kommentarer
Postat av: veronica

Vilken fin blogg du har. :)

2010-02-26 @ 00:29:55
URL: http://missfancydream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0