Bullbak

Förra veckan fick jag ett ryck och bakade bullar. De blev supergoa! Gjorde en plåt med lite större bullar och än med lite mindre. Har inte kunnat visa än pga av kamerabatteri och sedan sjukdom men här är mitt underbara bakverk iaf :)

Förberedelser

Dags att baka ut degen

Färdigt!

Nu ska jag för första gången på tre dagar ge mig ut på en liten tur. Ska åka hem till älsklingen och förhoppningsvis kommer bussen när den ska. Har ju hört om alla förseningar och är ganska glad att jag sluppit detta!

Kommentarer
Postat av: vickan

åååh elin, du är ond! nu måste jag också baka bullar. fy vad goda de såg ut! längtar efter dig gumman.

2010-02-23 @ 19:51:13
URL: http://watchusnow.blogg.se/
Postat av: Anonym

men åh! ge mig!! =)

2010-02-24 @ 22:03:08
Postat av: Dorothea - Tvillingmamma & Gravid

Gud vad gott med bullar ;)

2010-03-01 @ 14:51:32
URL: http://www.alltforforaldrar.se/theans/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0