snart jul...

Bild för två veckor sedan, finaste C


Godmorgon måndag!
Snön fortsätter att dala ner och den där trottoaren på bilden ser man inte skymten av längre. Jag hoppas dock på ett avbrott av snöande på onsdag när jag ska åka upp till dalarna med familjen för julfirande. Händer så mycket olyckor just nu och då vore det trevligt med bra sikt iaf. Håller tummarna för det.

Idag står detta på schemat:
  • Köpa sista julklapparna
  • Åka hem till mig och hämta en väska
  • Plugga!
Måste verkligen sätta igång med allt nu känner jag och då jag har kommit på att jag pluggar bäst på eftermiddagen/kvällen får det bli lite julklappsshopping och sånt innan det istället. Lagom till att älskling kommer hem från jobbet blir det tacos till middag och sen fortsätter pluggandet...snart är det jul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0