Power

Vilken bra pluggdag detta blev! Måste ju ge lite cred till mig själv dagar som dessa. Stressen över att bli färdig med denna uppsats tar musten ur mig men det är bara att kämpa på. Bloggen handlar enbart om uppsats men så blir det väl när det är endast (typ) det jag lägger min tid på. Klar ska jag bli!

Avslutade iaf plugget vid halv tio och har nu njutit av gott chaite och bloggläsning...för mig är det avslappning men ibland är jag rädd för att mina ögon ska bli fyrkantiga när jag sitter framför datorn så mycket.

Snart blir det sängen, imorgon plugg på förmiddagen men sedan ska jag faktiskt mysa lite med Leia och Camilla. Att umgås med vänner ger kraft till fortsatt plugg, glöm inte det ni som också sitter och skriver på en uppsats eller ett arbete :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0