Min syster

Har ju varit sämst på att komma ihåg det här med olika teman på dagarna som jag skulle köra med men här kommer iaf ett inlägg om mitt syskon, alltså min syster.

Anna är 26 år och alltså två år äldre än mig. När vi var små var vi väldigt duktiga på att leka med varandra och en favorit var att leka indianer då vår morbror hade byggt ett hästhuvud på stocken där man kan hugga ved, ska visa en bild någon gång. Anna var storasystern som gärna ville ha kramar och när jag som barn inte ville skrämdes hon med att säga att det fanns spöken, men att de skulle försvinna om jag kom och kramade henne. Stackars mig och henne som var tvungen att ta till såna drastiska metoder för att få en kram! ;)


Fina syster i Valencia (snodde den från din facebook) :)

Vi hade bra kontakt när vi var yngre men som alla syskon så kunde vi också bråka en del. Detta blev bättre när vi blev äldre och inte var tillsammans hela tiden. Anna åkte ut på en lång resa till Vietnamn och Thailand och bodde sedan i Dublin i flera månader. När man inte umgås hela tiden tycker jag att man får en bättre och närmare kontakt. Nu bor syster-yster i Göteborg med sin pojkvän sen 5 år tillbaka och jag håller alla tummarna för att de kommer röra sig mot Stockholm igen och bosätta sig här :)

Jag älskar dig syrran och kunde inte tänka mig en bättre syster än du! ♥
(Efter detta inlägg hoppas jag på en hejdundrandes julklapp,haha)

Kommentarer
Postat av: a n n a

Men du är väl för fin! Nu får jag nog ge dig lite mer än en hemmastickad grytlapp ändå :)

Puss pårej älskade lillasyster!!

2010-12-08 @ 17:10:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0