Inspirerande

Sitter och tittar på massor av hemsidor som tipsar om lekar, pyssel och massa annat för förskolan. Blir så himla inspirerad och vill börja jobba nu på en gång. Ska verkligen bli jättekul även om jag nu har fått höra att barngruppen blivit större. Hoppas på att jag kommer att trivas och att det finns tid till pedagogiska aktiviteter med barnen.

Känns lite tungt ändå att uppsatsen ska klaras av först. Tänk vad skönt om det bara hade varit en "vanlig" hemtenta på typ 7 sidor. Nåja, kanske bara dumt att tänka så.

Idag började iaf dagen med brödbak hemma hos mamma och sen blev det mys hos Camilla med Leia. Nu på kvällen har jag inte fått mycket vettigt gjort förutom en liten inspirationsmapp på datorn för förskolan sen. Imorgon blir det julklappsshopping (till C) och sen en massa plugg. Skulle verkligen behöva en spark i baken men får se till att ge mig själv en imorgonbitti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0