Nu är det dags

... för ett inlägg igen. Varit borta från bloggen länge nu och det har väl ingen speciell anledning direkt.
Är sjukt underbart glad att äntligen ha fått blivit gudmor åt lilla Leia. Vill dock inte lägga upp någon bild än utan att ha frågat Camilla om saken och jag själv känner mig lite osäker på detta.

Känns som att det är mycket som har hänt på sistone men jag antar att det också är alla känslor som kom när lilla Leia föddes nu den 14:e augusti. Ella, en skolkompis har även hon fått barn, en liten Vincent och han är hur söt som helst. Hoppas på att få träffa honom och henne snart.

Jag själv mår bra iaf, var och registrerade mig i skolan igår men lektionerna och föreläsningarna börjar inte förrän på måndag. Nu är jag inne på sista terminen och det känns sjukt bra ska ni veta! =)

Var uppe i Dalarna några dagar förrförra veckan med C och vi hade jättemysigt. Grillade och blev även bjudna på middag hos min kusin med familj.


Lucas i gröngräset uppe i Dalarna..där trivdes han bra!

Kommentarer
Postat av: lucke

Hejsan, vad göres? :P

2010-08-24 @ 13:38:11
URL: http://modegrabben.blogg.se/
Postat av: Cissi

Ha en trevlig dag! =)

2010-08-24 @ 13:50:05
URL: http://ceciliav.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0