Mycket musik på bloggen


Love the way you lie- Eminem feat Rihanna

Hej på er! La in den här låten för ett tag sedan men här har ni videon för er som vill och inte har sett den. Riktigt bra tycker jag så nu fick låten ett lyft igen efter att ha blivit lite sönderspelad hos mig.

Regnet öser ner och jag tycker så synd om mamma och pappa som idag är på takvandring i gamla stan. Borde man inte ställa in när det är såhär?!

Ikväll blir det ytterligare en filmkväll för mig då C är borta. Skönt att ta det lugnt tycker jag, har laddat upp med en massa gott men tyvärr så hade inte filmkedjan de filmer jag ville se. Kanske går något bra på tv man kan se istället?

Kommentarer
Postat av: Jonahlovise

I really liked your website. Thank you very much! Its a great website!very interesting and informative.

2011-06-10 @ 10:04:39
URL: http://jonahlovise.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0