Stressigt i huvudet

Hej! Dåligt med uppdatering här nu men har inte haft någon lust till bloggen. Nu är det sista lediga dagen innan skola och jobb börjar igen. Har varit skönt med påsklov men nu får man stressa för att man inte har pluggat tillräckligt på lovet..usch.

Helgen har iaf varit nice, var på Ikea och sen storhandling med älsklingen. Köpte balkongmöbler till honom och lite smått och gott. På kvällen var vi bjudna på middag hos mamma och pappa. Fick höra en tråkig sak som gjorde mig lite ledsen...annars var kvällen trevlig och vi fick riktigt god mat.

Var förresten på Ikea i fredags också med sötaste Tina! Vi tog en fika först eftersom vi hade för mycket att prata om men sedan tog vi en tur på varuhuset och handlade lite saker.
Ikväll ska jag och C på middag igen fast hos hans pappa denna gång. Trevligt att bli bjuden på middag två kvällar i rad. Men innan dess ska jag försöka hinna plugga lite innan jag måste hoppa in i duschen vilket typ är 45 minuter så det är nog bäst att snabba på nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0