Påskhelgen i bilder

Hej på er! Har ni haft en bra påsk? Min var underbar med massa god mat, snowboardåkning, bus med L & A och så sol på det. Kom hem i måndags men har haft fullt upp med att krama på min älskling och inte haft lust till bloggen.
Det där med att mobilblogga glömde jag totalt bort men det hade ändå blivit tråkigt då kameran på mobilen tydligen är paj (?) så då hade det bara blivit text och det är ju inte så kul.

Nu är jag iaf hemma hos mig och sötnosen ligger och sover. Klev upp för en halvtimme sen och tänkte få lite plugg gjort innan jag väcker honom. Här kommer lite bilder från helgen först:

Jag, syrran och pappa i Romme

Pappa och mamma i sittliften

Pappa och Maria

L och vi andra målade ägg och här är hans mästerverk

Syrran målade Michael Jackson, lägg märke till vart hans ena hand är ;)

A med pappa, L med mamma

Fler bilder kommer men nu måste jag sätta igång med plugget.
puss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilket underbart ägg! Ni ser ut att ha haft en härlig påsk, får höra mer på måndag. Ska bli så kul att äntligen få träffas igen! Puss

2010-04-09 @ 08:35:52
Postat av: Mathilda

Var med och tävla om ett par Converse-skor! Kolla in min blogg!

2010-04-09 @ 13:06:32
URL: http://ginatricotnews.blogg.se/
Postat av: mikkaelo

Åh jag fick aldrig målat ägg i år, det är så mysigt :)

2010-04-18 @ 19:39:41
URL: http://mikkaelo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0