Fireflies


Fireflies - Owl City

Sitter och lyssnar på låten ovan, tycker den är härlig. Hade skola mellan 9-16 idag, tog en glass med Emma och Ella på rasten i solen, så härligt!
Nu ska jag alldeles strax laga middag innan jag drar mig in mot stan igen för att möta upp favoritflickorna Tina och Vickan. Tina såg jag i fredags som ni vet men Vickan var ett tag sen nu så det blir skoj. Vi ska träffas på söder vid sju och ta ett glas vin eller dylikt :) Blir nog nice.

Känns som att jag har noll inspiration för detta och kameran är i Berlin med mamma så det kan inte bli några nya bilder här men vi får helt enkelt se hur mycket uppdatering det blir i veckan. Ni klarar er nog ;)

Kommentarer
Postat av: a n n a

man ska bara skriva om man har lust, men jag läser alla dina inlägg, bara så du vet ;)

puss

2010-04-12 @ 18:18:10
Postat av: Vickan

Tack för en mysig kväll gumman!!

2010-04-13 @ 17:16:20
URL: http://watchusnow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0