Tacotallrik



Nu har jag precis smällt i mig en tacotallrik här hemma. Mums vad gott det är! När jag bodde hemma åt vi det då och då men inte så ofta. Nu efter att jag har träffat C och han gillar det väldigt mycket äter jag det ganska ofta och det är ju riktigt smaskigt som sagt. Nog snackat om tacos.

Var en sväng i Farsta C förut som sagt och hittade lite fint som jag ska visa här tänkte jag. Jag blir hemma ikväll igen och tänkte njuta av lite frukt som jag köpt och kolla någon film kanske. Nu när jag har C och vi ofta ses så är det så annorlunda att vara själv.
Först kan jag känna lite "ångest" (egentligen inte det men typ) för att vara själv men sen när jag tänker efter så kan det vara riktigt skönt ibland. Nu är allt bra mellan mig och C så det är inte därför vi inte ses...

Nej, ikväll ska jag ha mys för mig själv som sagt, desto större tid att läsa bloggar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0