Min kompis i soffan

 


 

Har lite mys i soffan nu efter middag och dusch.
Marabou mjölkchoklad
har fått följa med ikväll också, lycko den ;)
Idag gick väl plugget sådär och imorgon blir det jobb så på onsdag får jag allt ligga i lite (har dock inte så mycket kvar) då den ska vara inne innan klockan 12 på natten.

Träffade Camilla idag och det visade sig att tjejen som skulle köpa kill och sista flickkaninbebisen struntade totalt i att ringa och säga att hon inte skulle ha dem så jag ringde och skällde lite på henne. Låtsades vara Camilla och tjejen verkade bli rädd och jag hörde massa viskandes i bakgrunden, sen la hon på. När jag ringde upp igen så hon att det bröts, in my ass att det gjorde. Jaja, nu ligger annonsen uppe igen men annars får bebisarna flytta till djuraffären.

Hälsade även på hemma hos pappa och vi bestämde oss för att åka och kolla på badkar åt mig någon dag i veckan, troligen torsdag. Skoj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0