Godmorgon tisdag

Godmorgon tisdag!
Idag är jag ledig från skolan och ska snart försöka sätta igång dagen ordentligt. Jag vaknade tio i sju imorse men lyckades somna om till kvart i tio och efter det satt jag i soffan, åt frukost och tittade på Patrik 1,5..väldigt söt film.

Tänkte åka och hämta en bok som jag har reserverat och sen ta en tripp till Farsta C och se om jag kan hitta ett par nya stövletter, lämna lite saker hos mamsen och papsen och sen förhoppningsvis hämta ut min bok som jag beställt så att jag kan vara duktig och läsa lite kurslitteratur idag också.

Det jag dock hoppas och längtar mest efter är min prins. Igår var vi både trötta och sega och träffades därför inte, idag hoppas jag därför på lite mys.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0