Förlossningskliniken

Har tagit en paus från pluggandet för att kolla på förlossningskliniken. Jättespännande att få se hur olika förlossningar går till. Nu håller en unge på att förlösas men axlarna sitter fast. Hon fick till slut ut ungen och började störtböla.
Väldigt svårt att hålla tillbaka tårarna själv. Kan bara tänka mig hur jobbigt hon hade det och sen äntligen få ut sitt barn. Vilken känsla!

Längtar till dagen då jag själv får barn. Nu på sistone är det väldigt många i min egen ålder som har fått eller ska få och ibland undrar man ju om man är efter eller något men innan jag skaffar barn vill jag ha min utbildning färdig och en ekonomisk stabilitet. Vill kunna ha de bästa förhållanden för att få ett barn. Och den dagen jag förhoppningsvis får ett barn kommer vara den absolut bästa!

Bild: Anna Geddes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0