Söndag är en vilodag sägs det

Söndag ska ju vara en vilodag sägs det och det har jag definitivt följt idag. Väntar bara på att det ska börja krypa i benen på mig. Har ju inte gjort annat än suttit eller legat still idag.

Vaknade vid kvar i tio och ställde då om klockan så då var den bara kvart i nio helt plötsligt. Åt frukost, kollade mail, bloggar osv. Badat har jag också gjort (gud så skönt det är att ha badkar) för att få timmarna att gå. Läst lite bok och bloggar igen.

Nu sitter jag med kalender och färgpennor i högsta hugg. Men nu finns det inge mer att fylla i så då tänkte jag att jag skriver ett inlägg på bloggen om min händelserika söndag.
Vad har ni gjort idag då?

Nu ska jag måla naglarna och sen äta middag framför One Tree Hill, dagens höjdpunkt :)
kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0