Läskig sak som hände alldeles nyss

En läskig sak hände alldeles nyss. Tog ett bad men kände mig lite konstig så jag tappade ut badvattnet och ställde mig för att tvätta håret. Kroppen kändes konstig och jag skyndade mig för att bli klar. Torkade mig snabbt och gick sedan och la mig i sängen. Kändes som att benen skulle vika sig under mig och samtidigt så ville jag spy.
Nu känns det bättre och jag håller verkligen tummarna för att jag mår bra ikväll. Vill ju inte bli svimfärdig hemma hos C´s pappa. Pinsamt värre...

Ska äta lite clementiner nu och ta en alvedon mot mitt magont som jag har haft sedan igår. Vill inte gå in på varför här i bloggen då jag tycker det är alldeles för privat men några av er som känner mig vet iaf varför.

Har precis målat naglarna också och ska kolla ut vad jag ska ha på mig ikväll. Varför känns det som att man aldrig har några kläder?

Happy halloween by the way!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0