Längtar tillbaka


En sån här dag längtar jag verkligen tillbaka till Gran Canaria. Varmt och skönt istället för grått och trist.
Nog för att jag tycker hösten är mysig ibland men det är fina soliga höstdagar och den härliga luften som är det, inte det gråa och trista. Nog om det.

Hemma idag iaf, varför ringer ni inte jobben? aaah...måste tjäna pengar ;)
Har fått lite plugg gjort inför redovisning och kursavslut imorgon och känner mig som världens bästa människa för det när sanningen egentligen är att jag suttit i typ en halvtimme. Skulle nog aldrig klara av t.ex. juristutbildningen så cred till dig Vickan :) (by the way, badkaret är köpt på hemvaruhuset.se)

Försöker komma på vad jag kan göra nu de resterande timmarna på eftermiddagen men det får väl bli slappt som resten av dagen har varit.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0