Torsdag morgon


Min fina hyacint

Herregud, nu börjar det kännas som att det är alldeles för tidigt att kliva upp vid halv sju varje dag.
(Paus för att ta bort Lucas från mina skinnskor, finns det nånting han inte gillar att tugga på?)
Nu är det iaf torsdag och två dagar kvar på praktiken...arbetet som ska göras där känns helt hopplöst men det blir till att knåpa ihop texten som ska in på måndag nu i helgen, kul!

Idag efter praktiken ska jag möta upp C för att inhandla present. Imorgon blir det nämligen födelsedagsfest hos hans barndomskompis vars flickvän fyller år. Ska bli trevligt :)

Nu måste jag börja torka håret, borsta tänderna och allt det där så att jag inte blir sen, börjar klockan åtta idag.
Ha en fin torsdag så hörs vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0