Sjukstuga



Hemma hos mig är det sjukstuga för tillfället. Vaknade och febern hade gått ner men den är ju alltid som lägst precis när man vaknar så vi får väl se lite senare idag. Orkar inte vara sjuk!

Mamma sa en liten rolig grej som hennes kollega hade berättat, nämligen att om man redan är förkyld så kan man inte få svininfluensan då kroppen stöter bort den eller något. Så bra sa mamma för Elin har nämligen jämt förkylningar ;) haha, yes då är det alltså inte svininfluensan jag har :) moahahahaha (skojar alltså för det kan man ju inte veta säkert, men jag tvivlar på det.)

Det är rätt lustigt när man är sjuk för man blir ju så himla svag. Jag har precis varit till mataffären som ligger 2 minuter från mig för att inhandla lite apelsiner och dylikt och vilken pers(?) det var. Diskade upp mitt berg av disk när jag kom hem också och det var också himla jobbigt. Slänga soppåsen ska vi inte ens tala om.

Nu har jag bänkat mig i soffan med tidning, febertermometer, juice, nässpray och näsdukar...nu ska jag bli frisk!

Kommentarer
Postat av: Vickan

Men stackare!! Hoppas du blir frisk fort gumman! Ät mycket apelsiner och drick litervis med te så går det säkert fortare :) vi måste ses när du är frisk! Puss!

2009-11-12 @ 16:33:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0